pirmdiena, 2015. gada 19. oktobris

"Pirmsskola, sākumskola, lasīšana, patikšana"

19.oktobrī aktīvi līdzdarbojāmies Valsts izglītības satura centra un Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra organizētajā zinātniski praktiskajā konferencē "Pirmsskola, sākumskola. lasīšana, patikšana". Izvēlējāmies līdzdalību sekojošās radošajās darbnīcās:




Lasītprasmes veicināšana integrētā mācību procesā; Ikšķiles vidusskolas direktora vietniece izglītības joma, sākumskolas skolotāja Solvita Zirne dalījās pieredzē par darbā gūto atziņu: pedagoga galvenais uzdevums ir skolēnos modināt interesi un aizrautību, tad sekos arī sasniegumi. Kā veidot integrētu mācību procesu? Skolotājā dalījās savos labās prakses piemēros un parādīja savu skolēnu veikumu.

Es gribu lasīt. Palīdzi man! Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas lektore, Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Madariņa"vadītāja Mg.paed. Rasma Purmale,iepazīstināja klātesošos ar saviem ieteikumiem un pieredzi bērnu lasītprasmes kā pašrealizācijas iespējas apguvē.
Lasītprasmes apguves problēmas, to iespējamie risinājumi. LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes profesore Sarmīte Tūbele rosināja domāt par lasītprasmes apguves izaicinājumiem. Iepazīstināja klātesošos ar lasīšanas traucējumu un disleksijas problēmu. Profesore deva praktiskus ieteikumus kā noteikt, koriģēt un sadzīvot ar šo problēmu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru