Sadarbībā ar Bērvu vides skolu, š.g. 28.-30.
septembrī, piedalījos 3. izglītības konferencē "Iedvesmot skolēnus
dabaszinātnēm", kas norisinājās Ķelnes universitātē (Vācijā). Konferencē
piedalījās projekta komandas no 8 ES dalībvalstīm: Čehijas, Kipras, Grieķijas,
Igaunijas, Latvijas, Nīderlandes, Vācijas un Polijas.
Konferences ietvaros:
• dalījāmies ar idejām, kā uzlabot skolēnu
motivāciju mācīties dabaszinātņu priekšmetus (kopā bijām dabaszinātņu
skolotāji, izglītības darbinieki un zinātnieki no
visas Eiropas),
• iepazināmies ar projekta 3 gadu darba rezultātiem un labās prakses pieejām,
• piedāvājām mācību materiālus, rīkus un metodoloģijas darbam klasē.
• iepazināmies ar projekta 3 gadu darba rezultātiem un labās prakses pieejām,
• piedāvājām mācību materiālus, rīkus un metodoloģijas darbam klasē.
Kopā ar Amatas
pamatskolas skolotāju Santu Briedi vadījām
interaktīvās darbnīcas un piedalījāmies diskusijās – dalījāmies ar savu pieredzi aprobējot klasē projektā izveidotos mācību materiālus, un demonstrējām vienu no izmēģinātajām mācību aktivitātēm „Laikapstākļi” Kopā ar mūsu Latvijas komandu piedalījāmies Ideju Tirdziņā.
interaktīvās darbnīcas un piedalījāmies diskusijās – dalījāmies ar savu pieredzi aprobējot klasē projektā izveidotos mācību materiālus, un demonstrējām vienu no izmēģinātajām mācību aktivitātēm „Laikapstākļi” Kopā ar mūsu Latvijas komandu piedalījāmies Ideju Tirdziņā.
Jāatzīst gan, ka citu vadītās nodarbības
neredzējām, jo kolēģiem vadījām savu nodarbību (3 reizes).
Pēdējā konferences dienā, 30. septembrī, piedalījāmies izglītojošā rallijā, kurā iepazinām Ķelnes pilsētu, izmantojot digitālās tehnoloģijas un izpildot dažādus uzdevumus.
Pēdējā konferences dienā, 30. septembrī, piedalījāmies izglītojošā rallijā, kurā iepazinām Ķelnes pilsētu, izmantojot digitālās tehnoloģijas un izpildot dažādus uzdevumus.
Tā bija vienreizēja
pieredze, kuras laikā sastapu daudzus jaukus, radošus un atsaucīgus cilvēkus, visi bijām vienoti un
draudzīgi. Visi bijām ieradušies ar kopīgu mērķi: iepazīt un dalīties a r
labāko pieredzi saistošu un efektīvu metožu lietošanā skolēniem ar zemiem
mācību sasniegumiem un motivācijas trūkumu.
Secinājums ir viens –
lai skolēni ar patiesu interesi un zinātkāri apgūtu dabaszinātnes, skolotājam
ir radoši jāizmanto savas zināšanas, iesaistot skolēnu izzinošās,
praktiskās aktivitātēs, kas būs noderīgas
viņa turpmākajā dzīvē !
Projekta rezultātā ir tapis
pētījums, labās prakses piemēri, stundu
plāni un skolotāju tālākizglītības moduļi, kas pieejami vietnē http://www.mass4education.eu/ .
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru