otrdiena, 2016. gada 15. marts

Etwinning atklātā stunda -mūzika

eTwinning atklāt mūzikas stundu vērojam kopā ar 3. klases skolēniem.
Skolēni ar interesi noskatījās priekšnesumus, dungoja līdzi zināmas melodijas. Viņi ar prieku dalījās savās pārdomās par bērnu sniegumu, atraktivitāti, māksliniecisko sniegumu. 
 Bērnus ieinteresēja arī komunicēšanas iespējas starp skolām.

Kopā ar skolēniem pārspriedām vai mums arī gribētos veidot šādu stundu- tiltu ar kādu citu klasi:
- Kā tas būtu iespējams?
- Kas mums būtu jādara, lai šāda stunda būtu interesanta skatītājiem?

Skolēnu atsauksmes:

Man patika skatīties kā bērni uzstājās, dziedāja. Man arī gribētos tādu stundu.
Aleksandra

Es zinu, cik tas ir grūti un atbildīgi. Viņi noteikti uztraucās, jo es arī uztraucos, kad uzstājos. Jauki būtu kopā padziedāt dziesmas. Mēs arī varētu iemācīt kādu dziesmu vai spēli!
Gabriels

Tas bija interesanti. Es ari gribētu tā ar kādu kopā pavadīt stundu, dziedāt un runāties.
Daniels




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru