Šoreiz apgūstam matemātiku ar montesori metodēm.
Matemātika nav sarežģīta un abstrakta, ja bērns var darboties ar
konkrētiem priekšmetiem (stieņiem, skaitļu kartītēm, zelta pērlītēm),
atklāt un saprast matemātiskās likumsakarības, nevis iemācīties tās no
galvas. Darbojoties bērns izprot atšķirību starp vieniem, desmitiem,
simtiem un tūkstošiem un var ar tiem brīvi veikt matemātiskas darbības.
Bērns vispirms apgūst kvantitāti un tikai tad matemātiskos simbolus.
Mūsu uzmanība pievērsta šīm tēmām;
a) Skaitļu apgūšanas paņēmieni.
b) 1, 10, 100, 1000 - Zelta pērļu materiāls.
c) Reizināšana un dalīšana izmantojot pērļu materiālu.
d) Marku spēle.
e) Daļu sensoriskā apguve.
a) Skaitļu apgūšanas paņēmieni.
b) 1, 10, 100, 1000 - Zelta pērļu materiāls.
c) Reizināšana un dalīšana izmantojot pērļu materiālu.
d) Marku spēle.
e) Daļu sensoriskā apguve.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru